Geef je werknemers een extraatje met een afgeschermde webshop met hoge kortingen op topmerken!

400+

bedrijven gingen je voor

Enkele klanten en partners

De webshop voor jou en je collega's

Wij begrijpen dat tevreden werknemers het belangrijkste kapitaal van een bedrijf vormen. Met ons uitgebreide assortiment aan kortingen op diverse producten zoals elektronica, speelgoed, fietsen, witgoed, speelgoed en veel meer, kun je je werknemers de waardering en voordelen bieden die ze verdienen, terwijl je hun tevredenheid, betrokkenheid en productiviteit verhoogt. Een eigen webwinkel in de huisstijl van je bedrijf met spectaculaire kortingen op producten van bekende merken is een zeer gewaardeerde manier om je personeel te bedanken voor hun inzet en loyaliteit, zonder dat jij hier werk aan hebt!
  • Lid van WebwinkelKeur
  • Een afgeschermde webshop in de huisstijl van je bedrijf
  • Er zijn geen kosten aan verbonden
  • Kortingen tot wel 70% op A-merken
  • Inclusief app in huisstijl van je bedrijf
  • Voordelige bioscooptickets
  • De leukste uitjes met voordeel
  • Gemakkelijke implementatie en ondersteuning bij communicatie
  • Sterkere binding tussen werknemer en organisatie of PV
  • De beste merken
  • Onze eigen accountmanager denkt altijd mee!
  • 500+ aanbiedingen

Wij worden aanbevolen door onze partners:

  • Jack Hommel Directeur - Achmea De samenwerking met Personeelsvoordeelwinkel is altijd prettig en ons personeel is heel positief over de Achmea voordeel winkel.
  • Berry Langen NXP Netherlands Al een aantal jaren zijn we verbonden met de Personeelsvoordeelwinkel. Dit met grote tevredenheid  van vele collega`s en medewerkers. Het fijne van deze samenwerking is dat er regelmatig interactie is tussen de vertegenwoordiging van de Personeelsvoordeelwinkel en de personeelsvereniging en de eventmanager van NXP. Een aanrader voor vele andere bedrijven.
  • Mariella Zoetekouw UMC Utrecht Onze leden ontvangen via de Personeelsvereniging een flinke korting op diverse kaartjes voor pretparken, dierentuinen en bioscopen. Dat we de verkoop via de Personeelsvoordeelwinkel kunnen doen is een enorm voordeel, onze leden hebben de tickets dezelfde dag nog in huis. De vereniging heeft een logistieke taak minder waardoor we nog meer andere activiteiten kunnen organiseren. 
  • 400+

    bedrijven zijn reeds aangesloten bij Personeelsvoordeelwinkel.nl

Hoe werkt het?

STAP 1.
Onze accountmanager neemt contact met je op om je wensen en behoeften door te nemen.

STAP 2.
Wij implementeren de webshop en de app op maat van het bedrijf.

STAP 3.
Wij voorzien je van inloggegevens, sturen content en een gepersonaliseerde kit die je kan gebruiken om de webshop aan je medewerkers voor te stellen.

Veel gestelde vragen van werkgevers

Gaat een samenwerking met Personeelsvoordeelwinkel mij als werkgever veel kosten?

 

Een makkelijke implementatie en onderhoud kosten je geen geld, tijd en administratie. De gepersonaliseerde webshop kan binnen enkele dagen al geactiveerd worden en je ontvangt een gepersonaliseerde communicatie kit om de Personeelsvoordeelwinkel bekend te maken. Je onderhoudt contact met 1 van onze accountmanagers die je op de hoogte houdt d.m.v. rapportages en waarmee je gepersonaliseerde acties kan afspreken.

 

Moet ik als werkgever rekening houden met AVG-privacy regels?

 

Er vindt tussen de werkgever en Personeelsvoordeelwinkel geen uitwisseling plaats van persoonsgegevens. Alle communicatie verloopt via de communicatiemiddelen van de werkgever (intranet, nieuwsbrief e.t.c.). Medewerkers kunnen zich vrijwillig inschrijven op de nieuwsbrief van Personeelsvoordeelwinkel. Dan houdt Personeelsvoordeelwinkel de medewerker op de hoogte van alle nieuwe acties en aanbiedingen.

 

Hoe is de service en garantie geregeld?

 

Voor Service en Garantie vragen kunnen medewerkers rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice [email protected]. Op grond van het Europese recht voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt bieden wij garantie. Klanten kunnen ook aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Veel gestelde vragen van werknemers

Hoe werkt In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

 

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de gespreide betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 500,- en het maximale bestelbedrag is € 3000,- exclusief btw.

 

Het product wat ik wil is uitverkocht

 

Het kan gebeuren dat een product uitverkocht raakt, dat betekent dat onze voorraad of de voorraad bij onze leverancier op is. OP = OP! Let op: producten in je winkelmand worden niet gereserveerd.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

 

Heb je een orderbevestiging met ordernummer ontvangen per e-mail? Dan is je bestelling succesvol afgerond! Heb je geen orderbevestiging ontvangen maar wel betaald? Dan is de e-mail niet goed aangekomen, neem dan even contact met ons op.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Stuur een mail naar [email protected] met het verzoek om je bestelling of een deel daarvan te annuleren. Vermeld in het onderwerp van je mail “Annuleren ordernummer” zodat wij het snel kunnen oppakken. Je ontvangt een bevestiging wanneer het annuleren van je bestelling gelukt is.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

 

Je kan één adres invullen bij je bestelling, dit is het adres waar jouw bestelling geleverd zal worden.