Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouww klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te melden via het platform van de Europese Unie.

 

Veelgestelde vragen

Hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen per categorie.

 

Alles omtrent: Betalen, Bestellen, Bezorging, Retouren, Retourneren, Service & Garantie. 

 

Betalen

Het lukt me niet om te betalen, wat kan ik doen?

- Kan je niet betalen? Meestal kan je dit oplossen door de pagina te verversen. Dit doe je door op F5 te drukken op je toetsenbord of op het draaiende pijltje te klikken boven in je scherm.  

- Blijft de afrekenpagina laden? Dan kan het zijn dat je jouw AdBlocker moet uitschakelen. Wil je weten hoe dat moet? Klik hier.

- Ondervind je andere problemen? Neem contact op met onze klantenservice.

 

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

iDEAL

Riverty (achteraf betalen met digitale acceptgiro)

Creditcard (Visa en Mastercard)

Apple Pay

VVV Cadeaukaart (tot max. €50,-)

 

Hoe werkt Riverty?

Riverty voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kan bij ons betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 750. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kan bij vragen altijd contact met Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar het consumentendeel van de Riverty website.

 

Hoe werkt In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de gespreide betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 500,- en het maximale bestelbedrag is  € 3000,- exclusief btw.

 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Let op: In3 is alleen mogelijk voor Nederlandse adressen en bankgegevens.

 

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

 

Kies & check: Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
1e betaling & verzending: Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
2e & 3e betaling: Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Ik wil betalen met een cadeaubon.

Vul de unieke code van je cadeaubon in tijdens het bestelproces. Let op dat je geen typfouten maakt! De korting wordt automatisch verrekend met het subtotaal.

 

Voorwaarden:

- De korting kan niet in delen worden besteed.

- Er wordt geen korting gegeven over de verzendkosten.

- 1 kortingscode per bestelling.

 

Mijn cadeaubon werkt niet.

- Is je cadeaubon verlopen?

- Heb je een typefout gemaakt?

- Geldt er voor jouw cadeaubon een minimale bestelwaarde? (excl. verzendkosten)

- Geen van bovenstaande? Neem contact op met onze klantenservice via 088 188 0900

 

Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per product. Je kan de verzendkosten bekijken wanneer je de artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst.

 

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, nemen wij je bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om achteraf je bestelling nog te wijzigen. In dit geval kan je ons per mail verzoeken om de bestelling te annuleren om vervolgens zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.  

 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Heb je een orderbevestiging met ordernummer ontvangen per e-mail? Dan is je bestelling succesvol afgerond! Heb je geen orderbevestiging ontvangen maar wel betaald? Dan is de e-mail niet goed aangekomen, neem dan even contact met ons op.

 

Het product wat ik wil is uitverkocht.

Het kan gebeuren dat een product uitverkocht raakt, dat betekent dat onze voorraad of de voorraad bij onze leverancier op is. OP = OP! Let op: producten in je winkelmand worden niet gereserveerd.

 

Bezorging

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor onze artikelen werken wij met eigen voorraad en voorraad van de leverancier. Artikelen hebben een gemiddelde levertijd van 5 - 8 werkdagen. Bij grotere artikelen zoals een televisie of witgoed, hanteren wij tevens een levertijd van 5 - 8 werkdagen. Wij versturen je bestelling met PostNL, zodra de bestelling verstuurd wordt ontvang je van ons een Track&Trace code van PostNL waarmee je de zending kunt volgen. We versturen je bestelling in één keer, hiervoor geldt de levertijd van het artikel met de langste levertijd.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij versturen je bestelling met PostNL, zodra de bestelling verstuurd wordt ontvang je van ons een Track&Trace code van PostNL waarmee je de zending kunt volgen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per product. Je kan de verzendkosten bekijken wanneer je de artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst.

 

Hoe worden grote producten elektronica zoals wasmachines geleverd?

Grotere artikelen zoals witgoed en televisies groter dan 50 inch versturen wij met onze eigen koerier. Wij bellen je van te voren om samen met jou een afspraak te maken voor de levering! Hierbij wordt een tijdvenster afgesproken van 2 uur en kan je zelf een dag aangeven. Dergelijke producten worden geleverd tot de 1e drempel van jouw woning. Woont je op een verdieping? Als er een lift aanwezig is dan bezorgen wij ook tot de 1e drempel van jouw woning. Als er alleen trappen aanwezig zijn wordt het product niet naar boven gebracht. Heb je oud witgoed? Dit kun je meegeven aan de bezorger! Uiteraard moet je er dan voor zorgen dat het product ontkoppeld is en klaar staat voor transport.

 

Hoe worden grote producten zoals grote meubels en bedden geleverd?

Deze grote artikelen versturen wij rechtstreeks vanaf de leverancier en d.m.v. de koerier van deze leverancier. Zij bellen je van te voren om samen met jou een afspraak te maken voor de levering. Hierbij wordt een tijdvenster afgesproken van 2 uur en kun je zelf een dag aangeven. Dergelijke producten worden geleverd tot de 1e drempel van jouw woning. Woon je op een verdieping? Dan wordt het product niet naar boven gebracht.

 

Nemen jullie ook oude apparaten mee?

Wanneer je bijv. een wasmachine geleverd krijgt kan je jouw oude witgoed apparaat meegeven aan de bezorger, mits dit van te voren is gemeld bij de transporteur. Een oud apparaat wordt alleen meegenomen als het transport klaar bij de voordeur staat. Het is compleet en afgekoppeld van stroom, gas of water. Wanneer van toepassing, dient het apparaat leeg en ontdooid te zijn en mag het geen water meer bevatten.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Je kan één adres invullen bij je bestelling, dit is het adres waar jouw bestelling geleverd zal worden.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wij verzenden je bestelling via PostNL. Ben je niet thuis als PostNL jouw pakket komt bezorgen? Dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij je buren. Lukt dit ook niet? Dan kun je de zending ophalen bij een PostNL-servicepunt bij jou in de buurt. PostNL doet geen briefjes meer in de brievenbus om aan te geven waar je pakketje is afgeleverd. Met de track & trace-code kan je in de PostNL-app zien waar je pakketje is.

Je hebt 1 week om je pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt. Check voor de meest actuele informatie over de bezorgingsprocedures altijd de website van PostNL.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Stuur een mail naar [email protected] met het verzoek om je bestelling of een deel daarvan te annuleren. Vermeld in het onderwerp van je mail “Annuleren ordernummer” zodat wij het snel kunnen oppakken. Je ontvangt een bevestiging wanneer het annuleren van je bestelling gelukt is.

 

Retourneren

Toch niet helemaal jouw kleur? Niet helemaal wat je verwacht had? Of zie je er gewoon van af? Geen probleem, dan kun je jouw bestelling retourneren en krijg je je geld terug. Na ontvangst van het product heb je 14 dagen bedenktijd om te besluiten of je de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden. In deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Zodra je aangeeft gebruik te maken van deze bedenktijd, dien je binnen 14 dagen je bestelling naar ons terug te sturen. Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour. Bij het retourneren van een volledige bestelling ontvang je de verzendkosten wel retour. De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

 

Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat? 

Vul de retourbon in en voeg de retourbon bij je retourzending. Heb je deze niet? Dan voldoet het ook om een print van je orderbevestiging of een briefje voorzien van naam, adres, ordernummer en reden van retour toe te voegen.

Vervolgens kun je het pakket versturen via een postkantoor. Vraag bij het postkantoor altijd om een bewijs van verzending.

Je kunt het pakket versturen naar:
 

Personeelsvoordeelwinkel 

T.a.v. Retouren 

Electronplein 1

1627 LM Hoorn

 

Ik wil een product retourneren die rechtstreeks is verzonden door de leverancier, hoe doe ik dat?
Stuur een mail naar [email protected] om je retour aan te melden. Vermeld in het onderwerp van je mail “Retour ordernummer” zodat wij het snel kunnen oppakken. Afhankelijk van wie de leverancier is zullen wij de passende retourinstructies aan je doorgeven.

 

Ik wil een ondeugdelijk (defect) product retourneren, hoe doe ik dat?

Heb je een ondeugdelijk (defect) product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Heb je de pakbon niet meer? Meld dan je retour bij ons aan. Dat doe je door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierbij je ordernummer en het artikel. Je ontvangt vervolgens de instructies voor het retourneren per e-mail.

 

Welke artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht/retournering? 

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn. 
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 
  • Artikelen die niet in de originele en onbeschadigde verpakking zitten. 
  • Artikelen om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals viezigheid of vlekken.

Welke artikelen vallen o.a. onder de artikelen die om hygiënische redenen geen herroepingsrecht hebben? Verzegeling van deze artikelen mag je niet verbreken anders heb je geen recht op bedenktijd meer:

  • Beauty producten
  • Lichamelijke verzorgingsartikelen
  • Ondergoed (inclusief BH's)
  • Bedlinnen, matrassen en toppers
  • Koptelefoons en oortjes
  • Oorbellen
  • Massage en spier stimulatie apparaten
  • Gebruikte stofzuigers
  • Gebruikte keukenapparaten

Artikelen die uitgesloten zijn van retourneren:

  • E-tickets
  • Vouchers
  • Digitale cadeaubonnen
  • Fysieke cadeaubonnen en -kaarten
  • Levensmiddelen
  • Bloemen, planten & zaden, dit zijn bederfelijke producten.
  • Producten met maatwerk
  • Houdbare producten

Producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.


Kan ik mijn artikel ruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor vervangend artikel. Een eventueel vervangend artikel dien je dan opnieuw te bestellen. Houd er wel rekening mee dat artikelen uitverkocht kunnen raken.

 

Ik heb iets retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug? 

Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Dit houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. De verwerking van je retour duurt ongeveer 2 - 3 werkdagen, de verwerking van de terugbetaling vind je hieronder:

- Heb je met iDeal betaald? De verwerking van de terugbetaling duurt 1 – 2 werkdagen. 

- Heb je met creditcard betaald? De verwerking van de terugbetaling duurt 5 – 10 werkdagen. 

- Heb je voor Rivery (Afterpay) gekozen als betaalmethode? Je ontvangt binnen 3 à 4 werkdagen een aangepaste factuur. Indien de factuur al wel betaald is, dan duurt de verwerking van de terugbetaling 3-4 werkdagen.

- Heb je voor VVV cadeaukaart gekozen als betaalmethode? Het bedrag wordt binnen enkele werkdagen terug gestort op de VVV cadeaukaart.

 

Ik heb een ondeugdelijk (defect) product retour gestuurd, wanneer krijg ik een nieuw product?

Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Dat houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Indien voorradig versturen wij z.s.m. een nieuw artikel. De verwerking hiervan duurt ongeveer 5 - 8 werkdagen.

 

Krijg ik bij retournering ook de verzendkosten van de heenzending terug? 

Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour. Bij het retourneren van een volledige bestelling ontvang je de verzendkosten wel retour. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

 

Service & Garantie

Hoe werkt de garantie?

Op alle artikelen ontvang je fabrieksgarantie. De garantievoorwaarden kan je terugvinden in het garantiebewijs dat bij het product is ingesloten. Dit garantiebewijs vormt samen met jouw orderbevestiging (ordernummer) je garantie. De garantietermijn gaat in op de datum die op je orderbevestiging vermeld staat. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die je hebt.

Refurbushed artikelen hebben een garantie periode van 1 jaar.

 

Mijn bestelling is niet compleet.

Mis je een artikel bij je bestelling maar staat deze wel op de pakbon vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Mijn artikel is kapot gegaan.

Stuur ons een e-mail en vermeld daarbij zoveel mogelijk informatie. Vermeld daarom altijd je ordernummer, het artikel en een duidelijke omschrijving van de klacht. Indien van toepassing ontvangen wij ook graag foto’s van het defect. Je kunt je e-mail sturen naar [email protected]

 

Contact

Openingstijden Klantenservice:

Maandag: 08:30 - 17:00
Dinsdag: 08:30 - 17:00
Woensdag: 08:30 - 17:00
Donderdag:   08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 17:00
Feestdagen: gesloten

 

Contactgegevens:

Telefoon: 088 188 0900 (heb je het ordernummer bij de hand?)

E-mail: [email protected]  (vergeet niet je ordernummer te vermelden)

Chat: Voor korte vragen (zoals: problemen bij bestellen, status van de order, inloggegevens vergeten) kan je ons het snelste gedurende openingstijden bereiken via de Chat functie die je kan activeren rechts onderaan in het scherm (oranje icoontje). (Houd je ordernummer bij de hand).

Voor alle overige vragen die niet te beantwoorden zijn via de FAQ en Chat adviseren we om ons een e-mail te sturen.

 

Bedrijfsgegevens:
Personeelsvoordeelwinkel B.V. 
Electronweg 5, 1627LB Hoorn
Telefoonnummer: 088 188 0900
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 65738012
Btw-identificatienummer: NL8562.38.260.B.01